nedräkningen fortsätter med fem

Ja, urusel rubrik jag vet... men inspirationen och kreativiteten är verkligen inte på topp. Har haft otroligt mycket att göra de senaste veckorna, men det har inte bara varit en massa tråk!! Kalasande hos bror med flickvän (ja, sambo är de juh!) var extra trevligt faktiskt. Tårtan vill jag ha recept på helt klart! Fast bara om det kommer med en vispande bror. HaHa. Nej, men allvarligt så bjöd de på en suveränt vårig tårta som smakade lime. Mumsigt värre. Har varit mycket annat, men känner att kalasandet och tårtan får fungera som enda uppdatering denna gång... För resten har inte varit ens hälften så trevligt; tyvärr. Hmm, om jag inte glömt något, vilket också hört till vanligheterna de senaste veckorna. Suck.

//D.D\\
... hoppas på att göra en ordentlig comeback här i bloggosfären snart igen!

Kommentarer
Postat av: lewo

ser fram emot en framtida comeback i bloggvärlden! recept går nog att ordna. men en vispande bror är nog svårt att få med, har jag hört från säker källa. =)

Postat av: lewo

Har hört från säker källa att receptet går att få tag på. En vispande bror blir svårare. =)

2009-05-04 @ 21:03:38
URL: http://lewo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback