powernap

Fick bli en två timmar lång powernap, vilket är så motsägelsefullt uttryckt... fast helt sant! Den hjälpte dock - i alla fall mig. För J.s del var det inte till någon hjälp, då han sitter och har grusiga ögon. Superseg är han, men kämpar på med sina XHTML-sidor till Webdesignen. Heja honom - igen! och Heja mig - äntligen!  Nu har litteraturgenomgången ökat med nästan tre sidor, fast då är det en del citat som bara är inklistrade och måste putsas till lite. Fast det känns otroligt bra att jag kommit så pass långt och klockan är bara barnet; typ. Oj, nej!  Jag har glömt att kolla en kurskamrats Abstract för tusan...

//D.D\\
... kilar iväg för att reparera skadan som redan är gjord


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback