slutsats

Under dagen har jag skrivit om och utökat min diskussion, så att uppsatsen hamnar på minimum tillåtet antal sidor. Heja mig! Fast då har jag bara skrivit inledande raderna på min slutsats och till stycket om vidare forskning. Nu har ögonen börjat grusa och har svårt att hålla sig öppna. Kyyppen har kommit hem... Sedan någon timme eller ett par. Han drar tunga stockar här på soffan bredvid mig. Det blev en hel del stark dryck som slank ner i hans strupe borta hos polaren han åkte till nämligen. Hungrig var han också, så det står ris och stroganoff och väntar på honom. Fast... jag lär ju inte få "liv" i honom i första taget nu. Frågan jag ställer mig nu är; ska jag försöka väcka nog på honom så vi kan gå och lägga oss eller ska jag "vänta ut" honom och passa på att skriva klart det där arbetet som ska in om ett och ett halvt dygn (eller vad det nu är!) ??

//D.D\\
... är alldeles rådvill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback