soft weekend

Förra veckans sista dag blev hur soft som helst... istället för panikskrivande vid datorn. Vi unnade oss lite svullkebab och en massa tv-serier istället. En sådan dag behövde jag verkligen, så TACK! till min underbaraste sambo som övertalade mig till att ta det lugnt igår. Jag hade ju inte lyckats med något annat än att stressa upp mig ännu mer ... och det i onödan dessutom. Det här fixar jag... Examensarbetet alltså! Det är jag övertygad om.

//D.D\\
... som ska kolla om anmälan kommit in än


Kommentarer
Postat av: lewo

åh.. va gött med kebab.. det va du värd!!!

Postat av: //D.D\\ svarar:

Tackar, tackar... HaHa. Fast vi såg allt till att ge oss ut på en promenad för att kompensera svullandet lite grann. Tanken var samma för idag, men det hinns inte... Än i alla fall.



Kram.

2009-05-19 @ 16:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback