solo

Inget levnadstecken från min handledare än. Sambon lämnade hemmet för fyra/fem timmar sedan. Inga favoritbloggar uppdateras. Kontaktlistan på msn är mer grå än grön och ekar tyst efter att Lillstrumpa försvann för någon timme sedan. Det är att vara helt solo!


Fast för en kvart sedan fick jag en liten ljusning i tillvaron, då en av de bästa vännerna man kan tänka sig dyker upp som "grön gubbe". Yay! Hon har fått en kväll för sig själv och sitter med finliret på sin uppsats hon med. Ja, för henne har det gått lite bättre med skrivflytet, så hon ÄR så gott som klar. Ska ta och läsa igenom hennes uppsats här om en stund, men först har jag lovat mig själv att få ihop de två/tre sista styckena på diskussionen. Heja mig!

//D.D\\
... som fortfarande poppar Spotify på temat dark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback