sova sova säng säng säng

Halva dagen försvann idag... till sömn! Välbehövlig sådan! Känner mig som en ny människa, men har fortfarande en ovilja att sätta mig och skriva ihop ex.arbetet. Kontakten med handledaren hålls fortfarande vid liv i alla fall och det känns otroligt bra i jämförelse med hur första delen av kursen var. Ja, vi hörde inte ett ord och fick inga svar (eller respons) från vår handledare under kursens fem första veckor. Inte bra! Nu har det dock rättat till sig - i sista minuten ska väl tilläggas! - så det gäller att jobba febrilt. Men jag orkar inte just nu. Ikväll kanske jag måste göra något vettigt i alla fall, så att jag har lite nytt att skicka till honom imorgon. Måste ju visa att jag utan problem blir klar till det är dags att gå upp med arbetet.

//D.D\\
... som har svårt att förstå att hon om tre veckor har tagit examen!!!

Kommentarer
Postat av: lewo

bara tre veckor alltså?! härligt! känns som det va ganska nyss du började studera ju.. ujujuj va tiden går!

Postat av: //D.D\\

Ja visst... känns som det bara är tre veckor sedan jag började. Eller ja, inte riktigt kanske, men du förstår.



Kanske blir studier till hösten ändå iofs, men... still... Examen om tre veckor!!! :D



Kram.

2009-05-17 @ 12:28:51
Postat av: lewo

hehe.. jag förstår att det inte känns som tre veckor för dig.. hehe ;)

2009-05-17 @ 12:54:08
URL: http://lewo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback