två uppsatser på samma gång

Ja, jag sitter faktiskt och skriver Examensarbete och C-uppsats i engelska samtidigt och det tar på ens krafter. En av anledningarna till att det inte kommit så många inlägg här på den senaste månaden bland annat. Det faktum att jag är otroligt energilös på grund av stress har nog också med saken att göra. Men, men... nu är det inte långt kvar och jag känner att det måste ta och fixa sig snart. Nu fick jag dock en helt galen respons från min handledare igår kväll, så det fick bli lite "börja om från början" på mitt examensarbete. Vilket är varför jag hade önskat mig den responsen för tre veckor sedan när kursen bara hade börjat... Inte nu när halva kursen har gått och det är dags att skicka in anmälan till opponering. Antar att sånt är livet!?

//D.D\\
... stressar vidare med sin omarbetning av ex.en

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback