uppdatering från skolbänken

Här går det framåt minsann!  Både för mig och min kära sambo går det undan och jag känner att vi båda får saker och ting gjorda som vi ska och bör. Tror att han har lyckats fixa till i alla fall två av sina uppgifter. Ja, han har en drös uppgifter att ta itu med eftersom han har ignorerat mitt tjat om att ha lite framförhållning... Men, nu sitter han här och sliter som en galning. Vilket jag försökte hjälpa honom att undvika, men varför lyssna på någon som har erfarenhet!?  Själv har jag lycktas gå igenom min gedigna litteraturlista och rensat undan en del nätbaserade källor, som inte berör det jag fått fram i mitt resultat. Det börjar reda ut sig det där hemska nystanet jag hade skapat åt mig själv. Fast hela morgondagen måste vikas åt skrivandet med matintag och toabesök som enda avbrotten; that's just the way it is!

//D.D\\
... återuppstånden från de levande döda (passande nog på Kristi Flygare!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback