affären med starka drycker

 


Nu är det dags för en liten utflykt. Det ska inhandlas alkoholhaltiga drycker inför kvällen. Jag tar och satsar på säkra kort, dvs. Gravendals cider. Blir inte alls någon hög halt med alkohol för min del; är det tänkt. Tänkte att jag skulle hitta hem utan problem den här gången. HaHa. Innan dess ska jag ta och fixa Lillstrumpas hår, så att hon blir fin. (har jag skrivit det förut kanske!?).

//D.D\\
... har fortfarande inte provat Björnbär; någon som har det!?

 


Kommentarer
Postat av: Caroline

ska du ut mammut?! var ska du? :) puss!

Postat av: //D.D\\ svarar:

HaHa. Det har vi ju tagit över msn nu... :P Bara att se till att göra en appearance!



Kram.

2009-11-07 @ 14:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback