datorkapare

Kapade J.s dator en stund för att kunna slänga in ett par rader här på bloggen. Passade på att slänga iväg en ansökan om ett jobb som klasslärare i årskurs sex också. OJ! Jag chockerade mig själv där faktiskt. Tog mig max en minut eftersom det är via en rekryteringssida eller vad man ska kalla det. Ska bli intressant om det är någon som kommer ringa mig därifrån. Vilken grej att komma igång och jobba hipp som happ sådär. Och i en årskurs sex dessutom. Lite har jag varit insnöad på högstadiet, men jag får ju undervisa från årskurs fyra upp till snart sista året på gymnasiet. HiHi. Ska skicka iväg en ansökan till en tjänst som sv/eng-lärare i grannkommunen också, men det är på högstadienivå det. Har även kommit upp en tjänst som lärare i asyl/förberedelsklass, fast där är det yngre barn. Det har inte jag någon utbildning för dessvärre. Nej, nu ska jag ge mig... tänkte bara det skulle bli ett par tre rader som handlade om att jag kapat datorn. Antar jag hade mer att bubbla ur mig!

//D.D\\
... som leker tvättgumma samtidigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback