learn to teach



Mmm... jag försöker sitta och learn för att kunna teach, men det går sådär just nu. Börjar förstå texten efter att ha läst den för femte gången, men vet inte hur jag ska få ihop texten till det. Sedan blir det samma sak för presentationen på onsdag. Jag har läst hälften en första gång bara för att känna på texten och ja...  Känner inte av något av den heller. Blir låååånga dagar nu fram till onsdag eftermiddag känner jag. Torsdag och fredag skulle jag ju kunna slappa, men tror inte det är någon idé eftersom jag måste fixa läsning och analys av kommande veckans roman och analysartiklar. Tror ni jag har mycket plugg nu eller vad!?

//D.D\\
... som pluggar 100%, men reggad på 75%

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback