nu kan jag åka utomlands igen!

Skulle packa väskan för att åka till Uni. Valde min fina lilla combatbag och där hittar jag mitt pass. Som jag trodde låg i väskan som står i någon skogsdunge i en stadsdel här i håla där jag bor. Så nu kan jag åka utomlands igen om jag vill. Eller vill och vill. Klart man vill iväg till värmen just nu. Fast ditt jag åkte idag behövdes inget pass. Det var en tur och retur till Uni. Dags för seminarie och det gick okej. Nu är jag trötter och ska slänga mig på sofflocket. Eller kanske inte slänga mig. Det kan göra ganska ont på mig om jag slänger mig. Så jag kommer luta mig tillbaka och softa. Biggest Loser eventuellt nu vid sju. Om det kanske inte var bara igår. Kanske något kvällsfika här snart också. Trött. Hungrig. --->

//D.d\\
... som är trött och mätt, men kommer bli sugen på te och tillbehör om en stund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback