tidsfördriv

 


Eftersom det har envisats med att regna så fort jag bara tänkt tanken att ge mig ut, så har jag fått hitta på något att fixa med inomhus. Något som gynnar mig på något annat vis än genom att gå ned i vikt och bli fit. Jaha, det fick helt enkelt bli att plugga lite, så nu ligger jag en artikel i förväg. Yay! Läste artikeln på bilden inför nästa veckas seminarie om Sylvia Plath och den var väl... Ganska intressant. Den står inte med på outlinen, så det kanske är lite extra bredvidläsning, men wtf. Jag känner att den måste läsas ändå, så varför inte nu. Jag gör allt för att jävlas tillbaka mot vädergudarna idag nämligen. Så... kanske att jag drar på mig den hemska regnjackan som inte "andas" och går ut i alla fall och NJUTER av regnet. Eller så bokar jag bara en tvätt-tid; det brukar ju fungera.

//D.D\\
... smider planer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback