bojkott?

 


Mamma Mu svarar inte när jag ringer henne. Veckan är snart slut och vi har inte varit ute och gått på vår promenad än. Hmm, tänkte ju att vi skulle ta oss en sväng runt barkbanan imorgon förmiddag innan jag ska leka tvättgumma och så. Men hon, eller någon annan i Huset, svarar inte när jag ringer. Ja, den allra yngsta - Bill -sover nog och den näst yngsta - Bull - lär väl också vara på gång snart. Katterna har nog inte lärt sig att svara i telefon tyvärr, men jag skulle inte bli förvånad om de skulle göra det någon gång. HaHa.  De är ju som andra tonåringar och knackar på fönstren mitt i natten och vill komma in och grejer. Nej, nu ska jag prova och ringa en sista gång för dagen. Sedan är det stänga av luren och gå till sängs...

//D.D\\
... being a busy lady these days


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback