frusen

 


Nu har jag stått ute i regnet och blåsten i flera timmar. Det resulterade i två stag till vårt lilla presenningstält till pärlan. Inte något vidare resultat efter alla de timmarna egentligen, men... What to do!? Allt gick emot oss idag. Förutom! Målarkludden kom hit precis innan vi drog iväg (som tur var!) och har fixat upp tapet i alla fall i halva hallen. Yay! Och snyggt som fasiken blev det - i alla fall!  Vi var riktigt uruliga över resultatet eftersom den förra tapeten var helt klockren, men det är den här nya med. Skönt. Nu blir det lite tantsnusk och en kopp te tror jag.

//D.D\\
... läser bara tantsnusk i research-anda  *hihi*


*********
Klicka på bilden för länk till sidan där jag hittade den!


Kommentarer
Postat av: Emma

Tantsnusk = Bäst

Haha.

2009-10-30 @ 14:09:34
Postat av: Hälsning från Thailand

Sawasdeekaa! Här kommer en liten hälsning till dig från Thailand =D Tänkte passa på nu när vi väntar på att bilderna ska ladda upp. Vi trodde det skulle gå snabbt (snabbare än de andra ställena) men icke... Men då hinner jag med att kolla lite bloggar också =)

Puss och kram från gullegrisen

2009-10-30 @ 14:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback