misslyckad date




Usch, vilken besvikelse det var att ställa sig på vågen. Nu inträffade inte samma sak som för herren på bilden jag har med, men det kändes nästan som det. Ändå handlar det faktiskt bara om ett halvt ynka kilo. Dessutom är det nog mest vatten som kroppen bundit, då jag snart kommer att få den där trevliga veckan som alla kvinnor älskar att hata! Därför hoppas jag på nästa vecka och att det visar en mindre siffra och allra helst så att differensen blir strax över ett kilo; minst. Men, men... jag har inte bråttom med min viktnedgång då jag har ett helt år på mig mer eller mindre. Första delmålet är tio kilo innan jul! Det går ju nästan bra med det. HaHa. Nej, men det tror jag nog att jag ska fixa och finns det någon frivillig mullig bloggläsare som vill haka på på den utmaningen, så vassego!

//D.D\\
... får fortsätta vara tjockis ett tag till


Kommentarer
Postat av: Jennifer på Fashioncut

Det blir inte alltid som man vill tyvärr!



SV: Tackar så mycket!

Jag tror faktiskt vi har lite kantareller nerfrysta i sommarstugan :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback