dålig disciplin

Mmm, det blev ingen prio på Hogwarts idag heller. Fy mig! Jag tog istället och lade fokus på att fixa med VK, som jag åter igen gått med i... Ja, jag började inte blogga förrän efter mitt inträde på VK, så ni läsare ska få en snabb uppdatering. För tre år sedan (på dagen faktiskt!) gick jag med i viktklubben för att bli av med trivselkilon (läs: övervikten). Det gick riktigt bra och jag kom igång riktigt bra. Sedan fick jag för mig att jag kunde plugga 150% utan några som helst problem och det resulterade i att jag gick upp allt igen. Varför? Ja, jag hann inte ut och motionera som jag borde och heller inte planera mat som jag borde. Alltså: dagsläget är att jag har en alltför stor övervikt (har pratat med läkare om det också) och nu är det dags att ta tag i saken en gång för alla. Börjar ju för tusan bli gammal kärring... HaHa.  (Hela två år kvar till trettio juh!)

//D.D\\
... spells it out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback