god dag?

För min del har det varit en otroligt god dag... hittills i alla fall. Vi tog oss en sovmorgon, då J råkade (?) stänga av larmet istället för att snooza. En mycket bra "råkning".  Sedan var vi ute på Kullen här i stan och promenerade bort nästan en timme. Till en affär och handla med lite smått och gott till en god frukost/brunch och även frukt till framtida mellanmål. Ja, dagen kunde inte ha varit bättre; speciellt inte eftersom solen skiner som bara den och det är varmt och skönt. Vilket ni kan tacka oss för igen eftersom vi bokat in en extra tvätttid idag


Nu ska jag kila ner och fixa upp tvätten på tork, men sedan blir det till att fila på Harry Potter uppsatsen, som jag har bestämt ska bli färdig nu under helgen. Jag är hur sen som helst med den inlämningen, men jag har helt enkelt inte haft energi till att ta tag i det. Skriver om Hogwarts och ska gå in lite på stämningen, hur lektioner och liknande är och lite annat smått och gott. Passar väl bra i och med mitt yrke att jag fokuserar på skolan va?!  

//D.D\\
... försvinner in i magins värld om en dryg halvtimme

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback