morbid promenadväg?

Kommer ge oss ut på en relativt morbid promenad här senare under dagen. Vi har tänkt att strosa lite på två av stadens tre kyrkogårdar för att kolla in en del gravplatser. Jag har nämligen en del släktingar som jag måste kika in lite nämare och eftersom de tyvärr "gått hädan" för x antal decennier sedan finns de på kyrkogården. En del kanske inte ens har sina gravstenar kvar, men jag har hittat noteringar om vilken gravplats de ska finnas på. Eller har funnits. Ska se om det inte går att luska rätt på information om födelsedag och dödsdag genom gravplatsnumret på något vis också. Skulle underlätta en hel del för mig i mitt fortsatta sökande.

//D.D\\
... låter inte de döda vila i fred (just nu åtminstone!).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback