vikariat för ett par timmar

Yay! Jag ska komma ut i skolvärlden och träffa "mina" elever igen... Ett par av dem i alla fall och en hel del nya om jag inte anar helt fel. Vem vet, det kanske inte är någon av de "gamla" eleverna kvar heller. Vad vet jag liksom!?  Det är hos förberedelsklassen jag ska ut ett par timmar nästa vecka och en måndag efter det. Gytt! Blir svenska för hela slanten och det känns skönt det med eftersom jag själv bara pluggar engelska dagarna i ända. Okej, det var inte riktigt sant eftersom Informatiken går på svenska. Åh, och jag har hittat en till sådan kvartsfartskurs inom informatiken som jag vill gå och hoppas på att den finns till våren. Fast jag kom just på att jag inte får läsa den till våren...  Kommer ju läsa 150% då igen juh eftersom jag kommer skriva D-uppsats i engelska och även läsa in Svenska D. Attans!

//D.D\\
... som tröstar sig med lite småspel ett tag nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback