Fenrisulven

Författare: Gösta Lagström
Utgivningsår: 1993

Utläst: 2006-11-22

Kommentar:
En stor, tjock tegelsten om hur det var i Norge under andra världskriget. Jag hade svårt att lägga från mig boken och ville bara komma vidare i berättelsen, vilket inte kan påvisa annat än att boken är bra! Det är helt klart en sådan "tegelsten" som verkligen inte upplevs som just en tegelsten. Du upptäcker som läsare att du dras in i berättelserna om de olika karaktärerna i boken så pass att du glömmer bort dig. Ett par hundra sidor tar inte alls någon längre stund att läsa på detta sätt. Kanske att mitt intresse för krigstiden (före, under och efter) gör att jag upplever det som lätt, vad vet jag!? Jag kan i alla fall varmt rekomendera denna tegelsten *ler*

//D.D\\

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback