Eller kanske inte ändå ?

Eftersom jag gick för en liten tupplur, som blev en lång vilostund på bortåt fyra timmar. Kan nästan räkna med att få se de sena avsnitten av Law and Order ikväll i alla fall... Fast ett måste på tv ikväll är ju Gordon Ramsay's Kitchen Nightmare, men jag ska se till att kolla upp tid och så ordentligt. Har för mig att det är en del program och så som blivit flyttade...

Usch, det låter som om det enda jag gör är att titta på tv, men så är inte fallet. Har diskuterat karaktärisering, narratorns roll, ironi, sarkasm och en massa annat och dess roll i Pride and Prejudice idag - igen. Det är riktigt kul när det blir en sådan här intensiv dialog i studiegruppen. Verkar tyvärr som om de andra grupperna inte alls har kommit igång på samma sätt, men jag håller tummarna. Det är ju så kuligt!

//D.D\\
... som inte har tid med bloggande idag egentligen *trist*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback