Favoriter i repris juh!

Susanna och Mario är ju gamla kändisar från... hmm... programmets namn har jag glömt, men inte dem och deras insatser. Heja, heja. Ett nytt ansikte som blev en liten favorit också var the locking Charlie... Suveränt att hon tog sig vidare till Oslo och workshopen. Nu är det bara en liten reklampaus innan yaya-flickorna börjar igen, så jag passade på att slänga ner ett par rader. Och oj! Vilken suverän tolkning de har gjort av boken, enligt mig. Känslan jag fick när jag läste den är bevarad även i filmen. För det var väl bok först - film sedan, som gäller i det här fallet!?

//D.D\\
... ska slänga fram clementiner/mandariner och digestive cookies i brådaste rasket nu!


Kommentarer
Postat av: Sneaker

Hehe, jadu ibland lyckas även den här gamla haggan;)

Kram

Postat av: Helena

Floorfiller =)

2008-03-26 @ 12:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback