Ignored eller blockerad

Känns nästan som det då inte en endaste en är ute på msn... Eller jo, det är det. Mina fellow students som sitter och pluggar ihjäl sig! Usch, det är verkligen fullt upp med allt och det även om jag känner det som att jag ligger före i planeringen nu. Jag har garanterat glömt att göra, läsa eller skriva något! Garanterat!! Skulle det vara som så att jag faktiskt - mot all förmodan - ligger lite före så skadar inte det heller. Fortfarande en ett år gammal komplettering som ligger och väntar på att bli gjord, vilket också måste göras innan sommaruppehållet. Blev ju lite uppskjutet - som tur är - eftersom läraren bestämde sig för att vara kvar på Uni en termin till. Phew! för min del i alla fall. Den har jag tänkt att roa mig med under eftermiddagarna/kvällarna under vfu-perioden - sex veckor på skolan med mina elever! Yay! Ska försöka hinna med att fixa en superplanering till de veckorna också, så att eleverna får lite skojsigt att göra i engelskan. Hihi!

//D.D\\
... back to business until it's time for bed (which is soon!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback