It took its toll on me

Uppe i 24 timmar = sova i 24 timmar = sant!

Mmm, det kom besök i onsdags kväll och senare drog J vidare med sällskapet till en av deras gemensamma vänner, som han redan bokat med. Skulle dricka lite öl och umgås for old times sake typ. Själv spenderade jag tiden ensam hemma vid datorn, men blev inte långvarig... Gick och lade mig och det blev väl bortåt tjugofyra timmars sömn i ett svep. Behövdes verkligen! Sedan fortsatte jag med stilen up all night, sleep all day till idag, då vi satte larm... Inte för att det hade behövts,då jag tvärvaknade efter en mardröm i natt och inte klarade av att somna om. Ja, jag vet... blir en hel del diskussioner om mina sömnvanor nu igen. Nästan så att jag borde döpa om bloggen efter en film jag såg för ett tag sedan; Science of sleep. Riktigt skum film, men me liked!

Nej, nu ska jag se om jag ska välja Business or Pleasure for the rest of my evening...

//D.D\\
... undrar vad läsarna valde för något för sin lördag kväll - Business vs. Pleasure!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback