Ja, det funkar...

Intressanta föreläsningar idag!! Mycket... och det kom en hel del matnyttigt för min litteraturuppsats, då vi diskuterade de texter jag ska basera den på också. Fick även liten idéer om den andra... *hmm* Ska fundera vidare på det och höra av mig till lärarna så fort jag fått klart för mig hur jag vill lägga upp det. Känns kanske lite ivrigt av mig, men ju snabbare tankeprocessen om uppsatsen kommer igång desto bättre. Behöver fundera en hel del innan jag väl sätter mig ned och skriver har jag märkt. Det blir bäst resultat då!

Resten av kvällen kommer jag dock ägna åt nöjesläsning! *flin* Har en hel ny laddning med böcker från biblo som väntar och... jag har för mig att det är en Connelly som ligger och väntar just nu. Har läst alla Harry Bosch - deckare snart - tror jag. Måste leta rätt på en officiell lista på alla och bocka för, så får vi se vilka jag har missat av en eller annan anledning. Fast av de jag känner till har jag nog läst alla! Behöver det påpekas att jag tycker bra om dem - eller!?

//D.D\\
... som ska lösa fall med Harry Bosch nu!

Kommentarer
Postat av: leopardia

vad intressant det lät att du ska skriva uppsats nu, du får ge lite mer detaljer när du bestämt dig :) jag har ett tag kvar innan vi måste pussla ihop en sån...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback