Mamma mia...

Vilken strulig föreläsning det var idag! Jag förstår verkligen inte hur det får gå till så utan att någon (vi studenter bland annat) reagerar. Strul med teknik och ingen som visste hur det skulle fixas m.m. Nej, inte någon mer sådan telebild tack... för då går jag fasiken därifrån. Ja, min muntliga prestation i grupppresentationen gick nog rätt bra faktiskt! Och det var väl det enda som känns att det gick bra under hela föreläsningen. Våra grupp-uppgifter alltså.

Nej, nu lägger jag det bakom mig och tar tag i nästa boring task... Läsa ut Changeover, som ska kommenteras och hittas på keywords till innan torsdag. Det är då deadlinen är på den uppgiften i alla fall, så lite kan jag ju försöka komma åstadkomma idag. Eller kanske läsa klart den till att börja med... Om jag ids. Eller så byter jag ut den mot En annan tid, ett annat liv av GW. Müche bettre. :P

//D.D\\

Kommentarer
Postat av: LillaStoraJag

Åååh vad jag önskar att jag hade tid att läsa vanliga böcker! Älskar att läsa.. Bibliotek för mig är som en godishylla för barn :P Men all tid jag har för läsning just nu tillägnas kurslitteratur.. Jag längtar till sommaren då jag får läsa vanliga böcker igen :P Kram

Postat av: leopardia

urk för kurslitteratur. men idag ska jag ta ledigt och inte ens snegla åt den. banne mig :)
kram

2007-12-07 @ 12:54:57
URL: http://leopardia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback