segare än segt!

Idag har det verkligen inte varit livat på någon front i mitt liv... Jo, i spelet och med Mystical Claws, som börjar närma sig högsta leveln. Den kommer jag att se till att fixa ikväll/natt, men för tillfället måste vi ta oss ner till macken en bit bort för att köpa kaffe. En mugg var blir det, då vi inte ska ta in något kaffepaket här mer. Vi har hållit oss från kaffe sedan någon gång i mitten på maj förutom ett par koppar cappucino. Känns rätt bra jobbat, men nu är det så segt och jäkligt att det behövs en kopp. Eller i alla fall en promenad ut i friska luften, så nu ska jag sparka upp min älskling från os-soffan.

//D.D\\
... som borde hoppa in i duschen egentligen!

Kommentarer
Postat av: leopardia

jag som tyckte att det stod på löpet idag: "drick kaffe och må bra"...

Postat av: leopardia

ska jag döda glädjen lite? de där snabbpulverkaffena som tex cappucion innehåller härdade fetter och sånt är ju dåligt... en av mina små sorgr infann sig när jag läste innehållsförteckningen... :( men hey, man får väl låta bli nåt annat istället :)

2008-08-25 @ 16:40:59
URL: http://leopardia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback