appropå på bilden här nedan

Tog mig en rejäl sovmorgon idag och sedan fick det bli en härlig promenad tillsammans med J. Trots det halvt om halvt hemska vädret kändes det superskönt! Det var snöblandat när vi började gå, men det blev mer och mer som snö. Överlycklig! Tänk bara om temperaturen kunde ta och sjunka ett par grader till, så att det kunde ligga kvar. För det är en hel del snö som faller ner just nu, men det är ändå helt blött och svart på gatorna. Suck! När ska jag få min efterlängtade snö?

//D.D\\
... känner sig mer mellow idag.

Kommentarer
Postat av: Mickan

Åh, vad mys med snö. Hoppas den får stanna kvar. Slask är hemskt! :S



Oja. Julkalendern får du ta och följa. Man vet aldrig vad jag hittar på. ;D



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback