multitasking

Sitter och lyssnar/tittar på telebild och har varit i kontakt med en annan studiegrupp via Skype för att diskutera en del frågor. Språk, identitet och makt för att vara lite mer specifik. HiHi. Samtidigt diskuterar jag även med min förkylda och krassliga gruppkamrat över plattformen. Intressanta diskussioner och man skulle kunna sitta länge, länge... men nu kom läraren tillbaka för att höra sig för lite. Streamad föreläsning i hörlurarna nu alltså. Sitter och bloggar lite nu för att sedan gå över till lite engelska och kanske lite jobb på tentan. Annars börjar jag längta efter en kopp te och så vill jag ut på promenad också. Vi missade den igår... inte bra! Idag behövs den så att jag faktiskt vaknar till. Satt ju uppe till tre i natt och pratade med min vän som är downunder just nu. HiHi.

//D.D\\
... ein bischen trötter idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback