Flitiga Lisa

Nej, jag heter inte Lisa... men flitig har jag varit. Eller effektiv, för att spinna vidare på förra inlägget! *ler* Har skrivit om halva uppsatsen, så att den följer de strikta instruktionerna mer och dessutom har jag minskat ner procenten på citatdelen också. Uppsatsen ska endast bestå av kring 10 % citat och jag har lyckats putsa ner det till 14,4% nu och då har jag fortfarande utrymme att lägga till reflektioner på sisådär 400 ord till. Lysande!

Vidare är det som jag kanske nämnde tvättdags i detta hushåll... och jag har sedan sist tvättat, centrifugerat och hängt upp två stycken tvärfulla maskiner, samt laddat i och satt igång två nya proppade maskiner. Godingen min? Ja, han sover han... *skratt* Men det får han allt göra då jag misstänker att han är hur slutkörd som helst. Och nej, det handlar inte om orättvisa, då jag fått sova ut tidigare under veckan och kommer garanterat få göra det i framtiden också. Hehe, jag har somnat i soffan med en bok i näven många, många gånger ska ni veta... och jag får oftast ligga där också. För när jag somnar under tiden som jag läser, då vet J att jag är helt slut och i desperat behov av sömn!

Nej, dags att titta till min kära uppsats igen och kolla om det finns något mer jag kan formulera om, flytta på eller lägga till. Åh, ja... jag har en av mina kursares uppsatser att ge respons på också juh! Men först måste jag uppsöka hemliga huset, då morgonkaffet gör sig påmint!

//D.D\\
... en av dem som fastnat i bloggträsket! *flin* And me like it!

Kommentarer
Postat av: Filifjonkan

Härligt att du kommit så långt med uppsatsen!
Vad handlar den om? *nyfiken*

Ja, jag hoppas på att han kommer att gilla boken... men jag har så svårt att hålla något hemligt för honom så jag lär väl kläcka ur mig att han ska få den redan inom en månad *skrattar*

Kram på dig! Ha en fin dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback