Inte en till veckans bild... :)

Insåg att båda mina inlägg idag har haft veckans bild i rubriken, så jag bara kunde inte låta bli att skriva med det i den här rubriken också. X antal timmar efter dagens första inlägg så sitter jag och är snurrig av all engelska jag har läst, rättat, kommenterat, skrivit osv. Uppsatsen går det faktiskt rätt hyfsat med om jag får säga det själv... Och om jag ska tro mina kursare som varit snälla nog att läsa igenom de utkast jag har skickat till dem. Ja, jag har allt läst ett par utkast av deras också, så massvis med engelska har det blivit idag.

Sedan har jag skämt bort min Lillblixt idag och  jag hoppas att hon uppskattar det! Lilla latmask *ler* Nej då, det var inte så värst jobbigt när man väl har koll på vart alla dokument från universitetet finns, så jag fixade till en kursplan och litteraturlista åt henne. Kan ju vara bra att kolla upp vilka böcker jag kan låna henne för kursen hon börjar läsa snart och vilka hon får se till att låna/köpa.

Vad händer annars för //D.D\\ en fredagsafton som denna? Ja, hon sliter vidare med sin litteraturuppsats, citatletande och det blir ackompanjerat av ljuden från när sambon och bröderna (mina och Lillblixtens alltså) spelar ratt. Äntligen blev det av... *skratt*

//D.D\\
... säger hej och tack för idag, även om risken/chansen att hon återkommer är stor! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback