Missed me?

Jag vill inleda med en önskan om att ni har haft det trevligt under jul och nyår. Gav mig själv ett litet löfte om att hålla mig borta från datorn under den tiden, så jag har tyvärr varit dålig på att uppdatera min blogg. Nu är jag dock tillbaka i bloggträsktet... eller ja, tillbaka online rent allmänt. Nu är det slut med pleasure och bara business kvar *lessen i ögat* Nej, men det ska bli lite småkul att komma igång och läsa, skriva och grubbla igen. Ett helt nytt år har ju börjat och iom det betyder det att jag har bloggat i ett år... snart... kanske!? Jag måste kolla upp mer noggrannt när jag skrivit klart detta inlägg *hihi* Kommer troligtvis bli fler nattliga inlägg än tidigar morgon inlägg, då vi varit otroligt successful på att vända på dygnet. Vi vaknade klockan fem (!) idag! Fast då somnade vi inte förrän fem eller om hon var nästan sex imorse heller... Suck. Nåja, det ska ändras rätt här framöver med start imorgon. Jag har i alla fall klockan ställd på strax efter åtta, så upp ska vi.

Ja, goding måste ju iväg till *bleeping* AF igen... eftersom de har behagat avanmäla honom - igen!!! Det är andra gången det händer, trots att han följer de beslut som har tagits mellan honom och hans handledare.  Handlingsplan har han inte fått någon heller... varken elektroniskt eller via vanlig snigelpost. Dålig stil! Gissa om han är sur!? Eller ja... tokig och förbannad är väl kanske rätta orden!

Nej, nu ska jag spela lite online innan jag kanske *hrm* kommer i säng något sånär tidigt... Ja, i alla fall tidigare än igår... eller det kanske tekniskt sett var idag, men ja...

//D.D\\
... vinkar På återseende till er alla!


Kommentarer
Postat av: LillaStoraJag

Välkommen tillbaka :D

Postat av: LillaStoraJag

Hihi, tack så mycket. Det var med blandade känslor jag klev av planet, jag både längtade hem och ville stanna kvar..

Jo du har säkert rätt, men det är nog det jag funderar över. Kommer jag någonsin att orka ta hand om mig själv när jag snart ska börja ta hand om alla andra..? Ja det är mkt jag funderar på just nu, men allt brukar ju ordna sig till slut.
Kram

2008-01-03 @ 13:17:49
URL: http://www.solrosor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback