Nu börjar allvaret på allvar

Imorgon alltså... Det känns som att den här veckan som gått varit en sorts klämvecka, då jag borde ha pluggat lite mer än vad jag gjort. Samtidigt som det känns som om det inte gör något heller... Imorgon måndag dock kommer det kännas mer på allvar. Kanske har att göra med att det är då det är tänkt att uppsatsen ska bli klar. I alla fall den första versionen, som sedan ska stötas och blötas, redigeras och korrigeras i dagarna tre. Eller två. Tionde, som är på torsdag är sista inlämningsdagen för uppsatsen, så då MÅSTE den vara klar. Åtminstone så att den är läsbar med en röd tråd. Sedan om  jag är nöjd med den eller inte är en helt annan fråga!

Skulle mycket troligt ha blivit klar med den redan idag, men det handlar ännu en gång om prioriteringar.... *hrmf* Ja, jag kan erkänna att jag är lite irriterad, men sur är jag inte. Kul att en av tre promenader blir genomförd denna vecka i alla fall. Mindre kul att det tvunget skulle bli idag... och att det skulle påannonseras mitt i tankeverksamheten, trots att vi inte ska ge oss ut än på en eller ett par timmar.

Nej,  nu ska jag försöka använda tiden innan promenixen väl... Jag vet inte hur lång tid jag har på mig eftersom jag inte vet när det är tänkt att vi ska gå ut heller, så bäst jag sätter fart med uppsatsen.

//D.D\\
... som känner sig lite off!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback