She's back...

... men barely alive. Jag är såå mör i både body, mind, and soul just nu och tänker som du märker fortfarande på engelska en hel del. Fast det gör inget... Tänkte faktiskt fixa vidare med min lilla headstart på litteraturen. Har läst första och nästan hela sista boken i Gulliver's Travels nu och ska fixa lite med uppgiften på den. Fast efter närträffen och den information som kom så tänkte jag att jag nog måste kolla på Literary History module 1 - inspelningen innan jag skriver. Eller så skriver jag först, kollar och ändrar om det behövs. Eller ja, lägger till eller vad det nu blir. 

Neej... vad jag svamlar! Kanske ska ta och koppla av ikväll istället. Känns dock som att jag borde ta vara på min febrila hjärnverksamhet på något vis ändå. Fast... börjar ju faktiskt känna mig ltie snurrig, så det får nog vara. Diskussion och mentorskap via msn blir det dock ett tag till nu i alla fall *ler*


//D.D\\
... who prob needs a brejk now, don't you tink??


 


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha =) min mentor =p
I think you need a break...

Postat av: LillaStoraJag

Tack gumman! Detsamma kanske jag ska skriva :D Kram

2008-01-18 @ 02:07:49
URL: http://www.solrosor.blogg.se
Postat av: leopardia

haha, själv deckade jag i soffan så fort jag klev innanför dörren... tentaskrivandet tog ut sin rätt så att säga...

2008-01-18 @ 22:25:34
URL: http://leopardia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback