Statistikhora

Tycker jag mig ha blivit den senaste tiden... men det är ju för att det är roligt att se hur antalet unika besökare bara ökar och ökar. Måste väl nästan betyda att det jag skriver är intressant att läsa och kanske till och med bra!? *hihi* Ligger på ett ganska stabilt medel på sju läsare om dagen faktiskt, men det förekommer även en del toppar då jag har över tio läsare. Kanske inte den snabbaste klättringen som gjorts på en blogg under ett år, men jag är fullkomligt nöjd och glad över er stamläsare jag har! Tusen tack för att ni har till vana att kika in och läsa mina tankebubblor. Nu börjar det dra ihop sig till första årsjubileet också. Kuligt! Det har hunnit bli en hel del bubblor under året som gott och de hade säkerligen varit flera om jag inte haft studier som måste prioriteras.

Gårdagen veks dock åt nöjesläsning och slapphet. Det blev
Åsa Nilsonnes två första böcker Tunnare än blod och I det tysta som avverkades under dagen och helt klart blir det att fortsätta med seriens nästa två böcker. Totalt finns det fem böcker om Monika Pedersen, vad jag har förstått, och det kanske till och med kommer fler!? Jag skulle i alla fall inte klaga om det skulle ske! Tack för god läsning Åsa!

//D.D\\
... som bör ta tag i de där prioriterade studierna nu... *suck*


Kommentarer
Postat av: Mingla

Diggar din blogg starkt :)

Postat av: leopardia

kul med tips, har aldrig hört talas om henne innan, förvisso varken nöjesläser jag eller läser deckare särskilt ofta, men ändå :) nån gång ska jag ju börja med det oxå...

haha, jupp tvilling här :)

2008-01-26 @ 13:06:46
URL: http://leopardia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback