Viktigt meddelande...

Till alla mina trogna läsare, samt du som bara råkar hamna här under de närmaste två dagarna. Det kommer inte bli några nya inlägg inom cirkus gurkus 36 timmar. Detta då jag kommer att vara sysselsatt med diverse intelligenta, eller mindre intelligenta, diskussioner och samtal på Uni de två närmsta dagarna. Ja, det är dags att pendla in till staden med det eviga solskenet... *hmm* Hur det nu är med den saken... då det varit ordentligt fint väder mindre än en tredjedel av gångerna vi varit där på tre år. Skit samma! Jag tycker om Karlstad oavsett!

Alltså... detta blir mitt enda inlägg på säg två dygn för att vara helt på det torra. Naturligtvis får du trogna läsare, eller du blivande trogna läsare *blink, blink*, uppehålla er på min blogg även fast jag inte är "hemma". Det kan ju finnas något tidigare inlägg du missat eller helt enkelt bara vill se igen. Sedan finns det ju faktiskt en del fina bilder, roliga eller bra klipp (oftast från YouTube) och annat skojsigt. Enjoy!

//D.D\\
... som tackar för de glada hurraropen som genererats fram genom gårdagens inlägg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback