Vilket smajl!!

Vaknade upp med ett stort flin på läpparna idag enligt godingen och det underbart över(?)glada humöret har hållit i sig hela dagen. Jag älskar mitt liv just nu! Visst, lite grummel i bägaren gav ju G.et i litteraturen, då jag har upplevt tidigare respons m.m. som att det borde bli VG... Fast va fasiken... blev ju ingen komplettering utan ett klart G och det tackar jag för. Är ju mer eller mindre redan i gång med nästa kurs, så hinner inte med någon komplettering någonstans. Och jag har fått VG i de två - för mig personligen - viktigaste kurserna; uttal och språkfärdighet. *flin*

Annars är allt så toppen... och jag känner mig oslagbar! *hihi* Inte ens ytterligare en refusering av mitt manus som dykt upp i mejlboxen idag knäckte mig. Kanske ska ta och passa på och skicka iväg det till fler förlag, så att jag hinner bli refuserad medan jag mår så här bra.

//D.D\\
... who might be comin' back for more!

Kommentarer
Postat av: Barbamorsan

Ditt flin smittade av sig på mig. Känner mig glad då jag läser ditt inlägg. *big smile*

Postat av: Emma

men dah! tänker du positivt om du säger "passa på och skicka iväg det till fler förlag, så att jag hinner bli refuserad medan jag mår så här bra"??? jisses anna... du kan nog tänka bättre än så!

2008-01-19 @ 22:10:50
URL: http://borjesbarnbarn.blogg.se
Postat av: leopardia

jag har sagt det förut, men jag säger det igen - heja du :)

2008-01-20 @ 17:05:16
URL: http://leopardia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback