Nya glas och bågar...

Ja, nu har jag äntligen fått mig ett par solglasögon som jag kan se i... Eftersom jag är mer eller mindre, eller åtminstone nästan, halvblind utan glasögon har jag haft svårt med solglasögon. (De tenderar att förvärra synen ännu mer iom deras tonade glas.) Nu har jag dock fått mig ett par solglasisar med slipade glas och jag är så mäkta glad!! Bilden nedan visar dem utan tonade glas och dessutom helt fel färg på bågarna.

       

                                                                                                        

Mina är helsvarta - vad annars!? - med svarttonade glas. Inte riktigt helsvarta, som jag trodde att det skulle bli, men jag är helnöjd. Andra bilden visar de jag ska ha till vardags och jag är minst lika nöjd med dem, då de är en kombination av de två senaste paren jag har haft. hihi Nej, nu ska jag ta och hjälpa min kära sambo med hans sjuttielfte omläggning av datorn... Stackarn!

//D.D\\
... den barmhärtiga samariten!?

Bilder från specsavers.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback