Utmaning

Tre saker jag gör när jag vaknar:

- vänder mig om
- pussar på sambon
- somnar om :P 

Tre saker jag måste ha under dagen:
- p-piller
- en promenad (fast det hinns inte med så ofta nuförtiden)
- en läsestund (nöjesläsning alltså!)

Tre personlighetsdrag på mig:
- snäll
- knasig
- busig

Tre saker jag gärna ägnar mig åt:
- nära och kära!
- böcker; både skriva och läsa
- uteliv; både krog och natur

Tre saker jag är rädd för:
- att någon som står mig nära far illa/dör
- ormar,  men bara de ute i naturen... inte husdjurssorten :S
- "onaturligt" väder

Något jag drömmer om:
- långt och lyckligt liv (tillsammans med J då!)
- framtid som författare
- lycka och välgång till mina nära och kära

Tre jag utmanar:
-
Leopardia
- Barret
- Demonia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback