A little bit of everything

Det blev en mix av både business och pleasure igår kväll - för min del alltså. Inget svar från någon läsare ännu om deras lördagkväll, men... Det gör inget. Alla har inte tid att svara på mina frågor heller och jag tolkar frånvaron av kommentarer som att mina läsare hade något roligare och vettigare för sig igår kväll än att sitta och läsa bloggar. Kuligt! Ja, idag har det också blivit en liten mix av allt möjligt... Fått in lite uppgifter, förberett för morgondagens föreläsningar, spelat upp Nameless några "pluttar" så hon har en halv level till osv. Inget bloggskrivande förrän nu lite senare på kvällen, då jag kände att jag inte hade något vettigt att skriva tidigare. Lite negativ inställning hade jag också, så det hade inte blivit någon trevlig ton på inlägget heller. Visst är det både bra och skönt att skriva av sig irritation och så, men jag tycker inte att jag behöver slänga ut all min irritation och alla mina aggressioner här. Lite roligare läsning är ni allt värda mina goda läsare... Åh, tips på läsning förresten! De hängda rävarnas skog (Paasilinna) för de som har lite skum och svart humor sådär. Amandas bröllop (Colgan) för de som diggar Bridget Jones dagbok och Notting Hill - står det på baksidan i alla fall. Och ja, det kan jag allt hålla med om! *flin* Enough said...

//D.D\\
... som ska avsluta sistnämnda roman nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback