No hangin' around with Woolf just yet

Nej, det har inte blivit mer än två eller tre sidor läst i A Room of One's Own hittills... fast nu attans ska jag få ner röva i soffhörnet och boken i nävarna! Jag känner mig lite stressad, men det beror på att jag satt upp ett mål för mig själv och det är att få klart boken idag. Och tiden bara tickar på... Tick, tock. Tick, tock. Det är fler saker kvar på to-do.en än vad som är överstruket! Att de saker jag fixat hittills idag också är sådan där saker som dykt upp under tiden gör ju inte att det känns bättre faktiskt. Eller jo, det känns bra i och med att det betydde att jag fick hjälpa personer jag håller kära, men ändå... Nu ska jag se till att vara lite egotrippad och sköta mina egna affärer ett tag.

//D.D\\
... will hang around with you later as well!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback