hade rätt om insomningen

Blev att jag låg och snurrade i många timmar innan det blev sova av för min del, vilket betydde att det tog ett par extra timmar för mig att komma ur sängen för min del också. Suck. Fast idag känns det inte riktigt lika stressigt som det gjorde igår. Mycket konstigt att det varierar sådär från dag till dag, men that's life i och för sig. Nu ska jag sätta igång och läsa om Jordbro, då doktorsavhandlingen tar upp det området i kombination med begreppen integration och segregation. Ja, sedan är även Rinkeby, Tensta och - var det Husby!? - som är med i författarens studier. Kommer läsa kapitlen om de områdena också, men mitt fokus ska ligga på Jordbro inför gruppuppgiften. Är rätt stolt över mig själv som faktiskt kommit så pass långt i den där avhandlingen... Men människobilderna måste prias idag - tyvärr!

//D.D\\
... känner av sitt stressöga mest hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Karin

Svar: Tack för titten alltid kul med nya besökare :) Visst är dom fina almanackorna! En sån blire till 2009 tror jag!

Postat av: leopardia

har faktiskt aldrig varit i vare sig jordbro, rinkeby eller tensta. eller husby, det närmsta jag kommit är nog hjulsta...

2008-09-09 @ 23:08:40
URL: http://leopardia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback