celebert besök

 



Ja, fick celebert besök från allas vår Barret idag. Hon kom hit kring ett och hängde här ett par timmar. Mys! Det var inte igår. Ett par koppar kaffii och en massa skitsnack kändes helt kanon idag. Tack!  Var med och lekte tvättgumma med mig också, så jag slapp vika all hemsk tvätt själv. Men, men... nu har hon kilat vidare och jag har suttit och dagbokat in dagens mat. Tänkte att jag skulle slänga in ett par rader till här i bloggen också när jag ändå sitter här. Inte för att det har hänt mycket mer än just besök från Barret sedan sist. HaHa. Nää, jag får återkomma när jag har lite mer vettigt att berätta. När det nu blir!?

//D.D\\
... ska glysa på dumburk och läsa Mea Culpa


Kommentarer
Postat av: Caroline

det var supermys! puss!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback