en skål müsli i mörkret

Sitter och försöker få i mig frukost, dvs. den där skålen med müsli jag nämner i rubriken, så fort jag kan utan att för den sakens skull stressa. Vore lite dumt att inleda dagens första lektion med magknip eftersom det är nervöst nog som det är redan. Oförberedd känner jag mig och det känns inte bra. En bra förberedelse till varje lektion minskar risken för misstag... så jag är i alla fall förberedd på att göra ett par misstag idag.  Det blev till att snussa (ja, snooza alltså!) ungefär en timme, för jag bara orkade inte gå upp där kring sex... så nu har jag lite mindre tid än tänkt. Men ska nog hinna med allt ändå på något vis. Det mesta var ju framlagt och ihoppackat redan, så det är bara att tuta och köra (läs gå!) iväg till skolan snart. Inte riktigt nere kring tio minus idag i alla fall och det är jag glad för!

//D.D\\
... som fick ett lite trist besked nyss på mobilen, men, men... that's life!

Kommentarer
Postat av: Ellie

Herregud! Ja men de är väl klart att jag gör det lilla du. Det handlar om att ge och ta ;)



Nästa gång jag ska lida så räknar jag med dig! ^^



Hoppas allt går/gick bra idag? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback