en kväll dedikerad till magi

Ja, nu har jag tänkt stänga ner och ta mig ur webben och ägna resten av min vakna tid till sista hälften av Harry Potter and the Deathly Hollows. Den skulle lämnas tillbaka till biblioteket redan i onsdags, men dels har jag varit sjuk, dels har jag inte hunnit läsa ut den så den som mycket troligtvis har reserverat den får helt enkelt vänta till imorgon. Det är värt väntan ska den veta också! Jag tycker ju att det är värt att spendera tjugo av mina fjuttiga slantar jag har kvar på att lämna in försent och få skuld. Ja, det är en bok utöver HP, så det blir två böcker och en plus en påbörjad vecka som jag får betala för. Men det är det faktiskt värt! Allra helst hade jag velat kunna sitta och verkligen njuta och inte känna mig stressad över att jag MÅSTE läsa ut den tills imorgon, men hellre det än inget alls...

//D.D\\
... försvinner in i böckernas och magins värld

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback