lekte törnrosa hela förmiddagen

Vaknade för en liten stund sedan av att J kom och väckte mig. Lekt Törnrosa hela förmiddagen har jag gjort, så någon tidig utflykt till LC, biblo och affär blev det inte idag. Gubbarna på LC har jagat J idag, både på mejl och mobil... så det hade inte varit helt fel om vi kommit ner dit idag. Hursom, så har jag varit på en hel massa äventyr den här natten. Snott J.s täcke någon gång i natt gjorde jag också. Verkar som om jag behövde lite extra skydd eller något antar jag. Något sånt vet jag att det var eftersom drömmarna gick lite grann i HP - tecken... Sträckläste ju de sista 350 sidorna i sista boken igår och var helt uppslukad i boken. Riktigt bra! Nu gäller det dock att jag försöker bli lika uppslukad i studierna, som jag måste få ordning på.

//D.D\\
... ska ut på mer äventyr i studiernas tecken nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback