sista för dagen

Sista kaffekoppen var klockan tio det... Sista blogginlägget nu... Fast jag kan inte påstå att det är sängdags än inte. Dels pga kaffet, dels för att jag känner att jag har så mycket jag måste få ordning på. J skulle behöva snus också och tror jag får springa iväg och köpa det nu. Stänger om en halvtimme, så I'd better hurry! Han kommer ju bli sittandes ett par timmar med sin uppgift i natt antar jag och jag vill inte ha en surgubbe utan snus här hemma inatt. Det är livsfarligt!

//D.D\\
... susar iväg med bliXtens fart! ;)

******************************************

Uppdatering (ett par minuter senare):
J har bestämt sig för att gå och lägga sig istället... så jag inte ska behöva rusa. 
Bäst för honom att det blir så!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback