unnade oss

Idag såg jag till att jag och goding unnade oss en liten sväng över till lokala pizzerian, som även har tillstånd *hehe*, nu i eftermiddag/kväll. Tyckte jag att vi behövde efter två innedagar för min del och två dagar av renoverande för godingens del. Ja, han har tagit tag i vår hall igen och NU ska den banne mig bli klar!! Det kommer bli så jäkla snyggt och inte riktigt som alla andra hallar. Åtminstone inte i de här husen, då vi har byggt om lite. Vilket även gör att vi ökat på kvadraten med ett par siffror. Hehe - igen! Blir bra vid en framtida försäljning tror jag nog! Fick problem med min bluetoothmus när jag skulle sätta mig vid datorn igen. Helt galen blir jag när sånt händer när jag är helt inne i pluggtankar, vilket jag var nu. Men, men... fick bli en liten sväng in i bloggosfären innan jag tog tag i de mer allvarliga sakerna, dvs. plugg.

//D.D\\
... off to the more serious stuff now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback