jubb, jubb, jubb

Ja, jag sitter och pular med de små ändringar som min opponent tyckte att jag skulle fixa till för att få ett än mer proffsigt arbete. Sedan damp det ned ett stycke respons på min article, som tydligen var katastrofal. Usch!!  Tvätt är det på gång också idag, samt en hel del grovstädning... Varav det senare borde göras, men jag vet inte om så blir fallet idag. Jag inleder nog operation storstädning idag, men det lär inte bli klart förrän typ söndag eller något. Konferensen hänger över mig som ett stort och tungt moln också. Och det där med att söka jobb. Kommit ut en tjänst på min gamla högstadieskola, samt en i grannkommun som gäller för min utbildning. Söka får jag helt enkelt ta och göra eftersom det krävs av mig. Fast jag vill allt mer plugga vidare.   Mmm, Engelsk litteratur på D-nivå och Informatik för lärare lockar något enormt just nu, trots att jag är överlycklig över att äntligen vara klar...

//D.D\\
... i valet och kvalet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback